تاریخ : پنجشنبه 11 شهريور 1395
کد 538

کنفرانس بین المللی سرطان غرب آسیاWest Asia Cancer Conference  با حضور سرطان شناسان برجستۀ کشورهای قارۀ آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در تاریخ 2۷تا 2۹آبان 1395  در تهران برگزار خواهد شد .

در کنگرۀ سرطان شناسی ESMOاروپا که در کشور سنگاپور برگزار شده بود، ملاقات رسمی بین اعضای هیئت مدیرۀ انجمن سرطان ایران، جناب آقای دکتر ناصر پارسا و آقای دکتر فرهاد سمیعی و اعضای هیئت مدیرۀ انجمن سرطان اروپا صورت گرفت که در آن هماهنگی های لازم برای همکاری های علمی آینده انجام شد و این هیئت اروپایی، دعوت به کنگره WACC را قبول کردند .

 انجمن سرطان ایران تلاش خواهد کرد تا با برگزاری این کنفرانس، آخرین دستاوردهای پزشکی در سرطان شناسی با حضور دانشمندان داخلی و خارجی را به اطلاع جامعۀ پزشکی برساند .

در این کنفرانس، تمام جوانب بیماری سرطان بررسی می شود و دربارۀ آن تبادل نظر صورت خواهد گرفت . محور کنفرانس، شامل این موضوعات خواهد بود : پزشکی سلولی و مولکولی، تصویربرداری سرطان و مداخات اونکولوژی، سرطان خون و غدد لنفاوی، جراحی سرطان، سارکوماها و کارسینوماها، داروهای ضدسرطان، دیدگاههای روانشناسی و پرستاری و نگهداری از بیماران سرطانی .

آخرین مهلت برای ارسال مقالات تا 25مرداد1395است. برای کسب اط اعات به پایگاههای زیر مراجعه فرمایید :

www.ica.org.ir

www.wacc.international