تاریخ : چهارشنبه 23 دي 1394
کد 45

به گزارش وب دا؛ مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد اظهار داشت: با توجه به پياده سازي طرح تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشکي و اهميت اطلاع رساني در اين خصوص، دبيرخانه ستاد تحول آموزش و آمايش سرزميني کلان منطقه 9 اقدام به راه اندازي وب سايت اين دبيرخانه به نشاني  http://ielpc.mums.ac.ir/ نموده است .

دکتر محمد اعتضاد رضوي خاطر نشان کرد: در اين وب سايت ضمن اطلاع رساني از اخبار و رويدادهاي اين دبيرخانه،بخش هايي از جمله معرفي دبيرخانه، ماموريتهاي دبيرخانه، مراکز آموزش عالي منطقه 9، کارگروهها و اسناد نيز معرفي شده است .

 دکتر اعتضاد رضوي  با اشاره به اينکه در راستاي اجراي سند آمايش سرزميني، کشور به ده منطقه تقسيم شده است که منطقه خراسان (خراسان رضوی،جنوبی،شمالی)،‌قطب 9 کشوري است اظهار داشت: در اين راستا 5 ماموريت ويژه شامل توسعه دندانپزشکي و علوم مرتبط،‌توسعه دانش هنر و سلامت، توسعه دانش علوم اعصاب، توسعه علوم تغذيه و توسعه دانش طب تسکيني بر عهده منطقه 9 کشور نهاده شده است .

 وي با بيان اينکه در اين راستا دبيرخانه منطقه با مسئوليت دانشگاه علوم پزشکي مشهد تشکيل شده است خاطر نشان کرد: همکاري در تدوين، بازنگري و توسعه کوريکورلوم هاي آموزشي مرتبط، گسترش زير ساختهاي لازم براي تربيت سرمايه انساني مورد نياز منطقه و کشور، تلاش جهت تامين اعضاي هيات علمي و نيروهاي متخصص و شناسايي و جلب همکاري ساير مراکز و دانشگاههاي علوم پزشکي کشور از جمله اقداماتي است که در اين راستا در دستور کار قرار گرفته است .

 مدیر مرکز توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصريح کرد: بر اساس سند آمايش سرزميني 18 ماموريت فرا منطقه اي نيز تعيين شده است که بر اين اساس، رابطيني براي هر دانشگاه و دانشکده مشخص شده که در جهت اجراي اهداف و ماموريتهاي ويژه همکاري هاي لازم را داشته باشيم .