تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
کد 962
به گزارش روابط عمومی، در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، رئیس دانشکده نقش جانبازان را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های انقلاب قابل تقدیر توصیف کرد.
دکتر علی جنتی ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، روز جانباز،  گفت: دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های رویایی حق علیه باطل یادآور خلوص عمل و نیت پاک همه ی شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز می باشد.
ایشان افزود: پس از جنگ هم این عزیزان با حضور جهادی در عرصه های مختلف تلاش و سازندگی به عنوان الگویی سرافراز در جامعه مطرح هستند.
مهندس پوررستم، مدیر حراست و مسئول امور ایثارگران دانشکده، نیز ضمن تبریک این روز بزرگ خدمت همکاران ایثارگر، گفت: وقتی انسان با ایثار و امدادرسانی به خاطر همنوعان از خود گذشت و فداکاری می کند ارزش والایی را کسب می کند و بحمدلله همکاران ما چه در طول دفاع مقدس و چه پس از آن در عرصه های دیگر این افتخار را داشته اند.
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر کیومرث مرزپور، معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی، هم با اشاره به اینکه ایثارگران به عنوان الگو در جامعه مطرح هستند، گفت: همه مان به این دستاورد بزرگ و حساس افتخار می کنیم و همیشه مواظب هستیم تا الگویی حسنه برای افراد جامعه خود باشیم.
گفتنی ست در این مراسم با تقدیم لوح سپاس و هدیه از زحمات کارمندان ایثارگر و جانباز دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه تقدیر شد.