تاریخ : دوشنبه 4 ارديبهشت 1396
کد 951
به گزارش روابط عمومی، در چهارمین روز از هفته سلامت، دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، میزبان امام جمعه، فرماندار و مسئولین سایر ادارات شهرستان مراغه در یک تور بازید از پروژه های در حال احداث دانشکده بود.
دکتر علی جنتی ضمن ارائه ی گزارش و تشریح روند آغاز، اجرا و بهره برداری از بیش از بیست هزار مترمربع زیرساخت عمرانی در دانشکده علوم پزشکی مراغه، از بهره برداری از این پروژه ها در سال 1396 خبر داد.
در ابتدای این بازدید، آیت الله پورمحمدی، امام جمعه مردم مراغه، آقای ظفر محمدی، فرماندار ویژه شهرستان، و روسای سایر ادارات شهرستان مراغه در بیمارستان امیرالمومنین(ع) حضور یافتند و از پروژه ی خیرساز مرکز جامع سرطان بازدید کردند.
بخش دیگر این برنامه، بازدید از پروژه ی توسعه اورژانس و احداث بخش سی سی یو در محوطه بیمارستان امیرالمومنین(ع) بود.
در ادامه ی این تور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مراغه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه و روسای سایر ادارات شهرستان در بیمارستان شهید بهشتی حضور یافتند و در جریان روند پیشرفت پروژه احداث بلوک زایمانی و بخش آی سی یو نوزادان در محوطه این بیمارستان قرار گرفتند.
بازدیدکنندگان اجرای این حجم پروژه را در دانشکده علوم پزشکی مراغه بسیار مهم ارزیابی کردند و از اهتمام رئیس و سایر مسئولین دانشکده برای ارتقاء سیستم بهداشت و درمان شهرستان مراغه قدردانی کردند.