تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1396
کد 940
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه، سومین جلسه کمیته شورای شرکت های دانش بنیان به میزبانی دانشکده علوم پزشکی مراغه در سالن جلسات ستاد مرکزی برگزار شد.

این جلسه با هدف ارائه گزارش عملکرد شرکت های دانش بنیان و همچنین تبین پروژه های جدید و با حضور سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، معاون عمرانی فرماندار مراغه، معاون آموزشی دانشکده، مسئول دبیرخانه شرکت های دانش بنیان و نمایندگان ادارات و ارگانهای دولتی شهرستان مراغه برگزار شد.
 
 دکتر علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، در آغاز جلسه با اشاره به نقش بسیار مهم شرکتهای دانش بنیان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: در این جلسات پروژه های ادارات و نهاد ها اعلام و تصویب شده و در جلسات مکرر آتی میزان پیشرفت این پروژه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
ایشان افزود: با تصویب و تبیین این پروژه ها در جلسات کمیته شورای شرکت های دانش بنیان، موانع و مشکلات موجود در سر راه اجرای طرح ها شناسایی و رفع می شوند تا به سرعت با اتمام این پروژه ها شاهد عمران و آبادانی شهرستان باشیم.
 
 مهندس مسکینی، معاون عمرانی فرمانداری مراغه نیز در خصوص رسیدگی به امور اقتصاد دانش بنیان شهرستان مراغه گفت: آمار و اطلاعات موجود، کمک بسیاری به برنامه ریزی و اجرای طرح میکند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این شرکت ها عامل مهم رسیدن به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در سال جدید خواهد بود. امید است با عمل به تعهدات و وعده های هر کدام از بخش ها، گامی مهم در این زمینه برداشته شود.
 
 گفتنی است در ادامه جلسه نمایندگان نهاد ها و سازمان ها، طرح ها و پروژه های قابل اجرای خود در سال جدید را ارائه کرده و متعدد به انجام این طرح ها شدند.
 
دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز متعهد شد تا پایان سال سه طرح، راه اندازی مرکز تحقیقات فیتو فارماکولوژی، شروع روند آماده سازی و راه اندازی بیمارستان 350 تختی و پروژه تولید آرد پرتودهی شده با همکاری دفتر ارتباط با صنعت دانشکده علوم پزشکی مراغه و کارخانه آرد سنبل مراغه را به پایان برساند.
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت آموزشی ، تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی