تاریخ : چهارشنبه 16 فروردين 1396
کد 926
به گزارش روابط عمومی ، دکتر علی جنتی با همراهی معاون بهداشتی از مرکز شماره 2 شهرک و پایگاه شماره 8 و همچنین مرکز روستایی کهجوق بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای برنامه های طرح تحول سلامت قرار گرفت .
در ابتدای این بازدید ، دکتر جنتی با حضور در پایگاه سلامت شماره 8 ، به بررسی شاخص های سلامت منطقه پرداخت و روند اجرای برنامه سیب در این پایگاه را مورد بررسی قرار داد.
ایشان ضمن بررسی عملکرد مراقبین سلامت شاغل در پایگاه سلامت از نزدیک در روند مشکلات و موانع اجرایی برنامه های مربوط به خدمات به مردم قرار گرفت .
سپس رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با همراهی دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی و دکتر سلیمانی ، معاون فنی ،و مهندس قاسمی، مدیر گروه گسترش شبکه ، جهت بررسی وضعیت اجرای برنامه های طرح تحول سلامت ، در مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 شهرک حضور یافت.
در بخش دیگری از این بازدید ، دکتر جنتی به همراه هیئت همراه ، از واحد دندانپزشکی بازدید نمود و به بررسی شیوه ارائه خدمات سلامت دهان و دندان پرداخت.
در حاشیه این بازدید ، ایشان به تشریح برنامه های پیش بینی شده در سال 96 پرداخت و ارتقاء کیفیت خدمات سلامت به مردم را جزء مهمترین اولیت ها شمرد .
رئیس دانشکده ضمن تشریح برنامه های موفق حوزه سلامت در سال گذشته ، گفت : ارتقاء کیفیت خدمات در راستای دستیابی به سلامت ، جز با برنامه ریزی و داشتن روحیه ایثار محقق نخواهد شد و ثبت خدمات در سامانه سیب در قالب ایجاد پرونده الکترونیک سلامت ، می تواند به عنوان یک فرصت  محسوب شود تا شاهد  اجرای  خدمات سلامت با کیفیت بهتری  باشیم .