تاریخ : يکشنبه 29 اسفند 1395
کد 921
به گزارش روابط عمومی، دکتر علی جنتی طی پیامی فرارسیدن سال جدید را به خانواده بزرگ سلامت تبریک گفت. در متن پیام ایشان آمده است:
بسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار   یا مدبر اللیل و النهار    یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال
اعضای محترم هیات علمی
دانشجویان عزیز
همکاران و کارکنان محترم
با سلام و احترام
آفریننده ی فصل رویش و  تجلی گاه جلوه ی ذات لامتناهی اش را شاکریم که در طی سال گذشته ، تلاش های خود را در جهت رشد و اعتلای علمی متمرکز ساختیم و در خانواده ی بزرگ سلامت برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکردیم.
در کنار همه ی دستاوردها، بزرگترین افتخار ما این است که در کنار مردم و برای التیام آلام آنها گام بر می داریم تا همیشه امید را در دل آنها سبز نگه داریم. جای دارد از زحمات و کوشش های بی دریغ همکاران خود در حوزه سلامت در طول سال 1395  بخصوص همکاران خود در حوزه های مختلف دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه قدردانی نموده و خسته نباشید بگویم.
حکایت سال نو جدای از پیام روشن رویش ، بالندگی و تلاش برای بهتر کردن وضع حال نیست، اینجانب فرارسیدن سال نو، بهانه ی تجدید نیرو برای تلاش بیشتر، را به خانواده بزرگ سلامت به ویژه اعضای هیئت  علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون همراه با سلامتی و بهروزی برای خود و خانواده شان مسئلت دارم.
امیدوارم با عنایت بی پایان خداوند ، در سایه ی توجهات امام زمان(ع) ، رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان میهن اسلامی و با بهره گیری از توانمندی های شما عزیزان در سال پیش رو همانند سال گذشته در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس گام برداریم.
 
دکتر علی جنتی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه