تاریخ : شنبه 28 اسفند 1395
کد 920
به گزارش روابط عمومی ، رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی ضمن اعلام این خبر از استقرار اورژانس بین جاده ای خداجو خبر داد.
دکتر علی چنگیزی گفت: مدیریت بحران و حوادث اورژانسی از جمله وظایف اصلی اداره حوادث و فوریت های پزشکی است که با توجه به ماهیت حادثه و امکان رخداد آن در هر لحظه و هر مکان کارکنان این اداره به طور شبانه روز آماده هستند تا در کمترین زمان و به بهترین نحو اقدامات پیش بیمارستانی را انجام دهند.
ایشان ادامه داد: در ایام نوروز هم همه همکاران ما در این اداره به طور کامل آماده هستند تا با ارائه خدمات مناسب پیش بیمارستانی بتواند بیماران یا مصدومین را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکنبه مراکز ارائه کننده خدمات درمانی منتقل کند.
رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی اذعان کرد: خدمات این حوزه شامل تمامی فعالیت های مربوط به مددجویان حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی می باشد و هدف ما تلاش برای کاهش معلولیت ها و میزان مرگ و میر با حضور به موقع در بالین بیماران و مصدومین ترافیکی است.
وی افزود: همکاران ما در این حوزه با حضور و آماده باش در موارد غیر مترقبه سعی می کنند با ایجاد هماهنگی بین اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی موارد اورژانسی را مدیریت کرده و شروع روند درمان بیماران یا مصدومین را در سریع ترین زمان ممکن فراهم سازند.
دکتر علی چنگیزی گفت: امسال نیز در ایام نوروز علاوه بر مراکز اورژانس شهری، مرکز اورژانس بین جاده ای خداجو استقرار یافته است تا در صورت نیاز به مصدومین خدمت رسانی کنند.