تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1395
کد 909
به گزارش روابط عمومی، در این بازدید میدانی هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه هم حضور داشت.
در ابتدای این بازدید، دلداری، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مراغه، با حضور در معاونت آموزشی دانشکده، از سالن همایش های فجر، کتابخانه، اتاق پراتیک، اتاق مولاژ و تجهیزات جدید آزمایشگاه د انشکده که در طی سال 1395 به بهره برداری رسیده اند بازدید کرد.
در بخش دیگری از این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مراغه در بیمارستان شهید دکتر بهشتی حضور یافت و ضمن بازدید از روند رسیدگی و ارائه ی خدمات به بیماران، از پروژه های در حال احداث بلوک زایمانی و بخش NICU هم بازدید به عمل آورد.
دلداری همچنین طی بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی که طی امسال به بهره برداری رسید، وجود چنین مرکزی را ضامن حفظ حقوق مراجعه کنندگان و کارکنان توصیف کرد و گفت: جای بسی خرسندی ست که فعالیت های صورت گرفته در دانشکده با هدف ارتقای کیفیت خدمات و دستیابی به استاندارد خدمات درمانی انجام می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مراغه همچنین ضمن بازدید از اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران و مراجعه کنندگان قرار گرفت.
بازدید از پروژه های درحال احداث توسعه اورژانس ،بخش CCU، بخش آنژیوگرافی و مرکز جامع سرطان بیمارستان امیرالمومنین(ع) از دیگر برنامه های بازدید دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مراغه بود.
در پایان این بازدید، دلداری، دادستان عمومی و انقلاب  اسلامی شهرستان مراغه، ضمن قدردانی از عزم جدی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه برای ایجاد زیرساخت های درمانی لازم در شهرستان مراغه، افزود: باوجود حجم و تعدادبالا، پروژه های دانشکده پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و انشالله در آینده ای نه چندان دور شاهد تاثیرگذاری بسیار مثبت آنها در سلامت مردم منطقه خواهیم بود.