تاریخ : دوشنبه 16 اسفند 1395
کد 897
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، همزمان با تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور ، مانور سلامت نوروزی بهداشت محیط با حضور کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی در شهرستان مراغه برگزار گردید .
این برنامه که با حضور تمامی بازرسان و کاشناسان بهداشت محیط برگزار شد ، به صورت گشت در خیابانهای اصلی شهر و با هدف اعلام آمادگی نیروهای بهداشت محیط در کنترل عوامل محیطی و اماکن مواد غذائی شهرستان مراغه اجرا گردید.
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه، در حاشیه برگزاری این مانور ، بر لزوم آمادگی گروه بهداشت محیط در ایام تعطیلات نوروزی و بازدیدهای مکرر و برخورد با خاطیان بهداشتی تاکید کرد.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط ، نظارت دقیق ، آموزش به مردم و صاحبان اماکن مواد غذائی ، برخورد با خاطیان بهداشتی را مورد تاکید قرار داد .
مهندس احمدی ، سرپرست گروه بهداشت محیط  ضمن تاکید بر بازدید بازرسان بهداشت محیط از تمامی رستورانهای بین راهی و شهر مراغه اعلام کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، نظارت دقیق بر تمامی اماکن تهیه و توزیع مواد غذائی ، رستورانها ، شیرینی فروشی ها ، بقالی ها و ... انجام خواهد شد.
ایشان ادامه داد: تامین سلامت مردم به عنوان مهمترین هدف حوزه بهداشت است و به مردم توصیه می شود که در ایام نوروز از اماکن دارای کارت بهداشت خرید نمایند و از خرید هرگونه مواد غذائی از اماکن غیر بهداشتی و دستفروش ها خودداری کنند .
مهندس احمدی ضمن تشریح اهداف برگزاری این مانور ، از حضور شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط در سطح شهر خبر داد و خواستار همکاری مردم با بازرسان شد.
 ایشان ضمن تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی اعلام کرد  شماره تلفن 37222626 و سامانه 190 جهت دریافت شکایات مردمی می باشد .