تاریخ : يکشنبه 15 اسفند 1395
کد 892
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، دومین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

سجاد خیری سرپرست تیم اعزامی دانشکده در این مسابقات گفت: این دروه ازمسابقات با شرکت بیش از  800 دانشجوی دختر از 51 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد. وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده و حمایت مسئولین معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، کاروان دانشکده علوم پزشکی مراغه برای اولین بار با حضور 21 نفر در 9 رشته ی والیبال، روبیک، دارت، آمادگی جسمانی، داژبال، طناب کشی، طناب زنی، شطرنج و پله نوردی در این مسابقات حاضر شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مفدا، رئیس اداره توسعه ورزش‌های همگانی وازرت بهداشت در اختتامیه این دوره المپیاد خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان پیام آوران سلامت و نخبگان جامعه هستند که به تبع حضور دانشجویان در ورزش‌های همگانی و هر فعالیتی که انجام می دهند می تواند به عنوان راهنما و الگو برای سایر اقشار جامعه باشد و قهرمانان ورزشی این المپیاد باید برای جذب بیشتر دانشجویان به سمت ورزش های همگانی تلاش کنند تا فرهنگ ورزش برای سلامتی در جامعه نهادینه شود.