تاریخ : شنبه 10 مهر 1395
کد 572

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان ، هشتمین جلسه کمیسیون ماده 20 ، با حضور اعضای کمیسیون ، در محل دفتر معاونت درمان دانشکده برگزارشد .
این کمیسیون با حضور سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه و معاون درمان دانشکده و رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی  و ریاست سازمان نظام پزشکی مراغه و یک پزشک آزاد به انتخاب رئیس دانشکده و با حضور یک متخصص داخلی و یک متخصص جراحی و کارشناس صدورپروانه دانشکده تشکیل گردید .
 در ابتدای جلسه آقای دکتررضائیان ، رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی ، ضمن تاکید بر مسئولیت خطیر این کمیسیون ، به بیان شرح مختصری از پرونده های مورد بررسی در جلسه پرداخت .
گفتنی است ، در این جلسه 9 پرونده مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به اینکه یک موسسه اقدام به درخواست الکترونیکی نموده بود ، بعد از بررسی پرونده و تایید اعضاء کمیسیون ماده 20 بطور الکترونیکی ، ( مصوبات کمیسیون ، موافقت اصولی ، قرارداد موسسات پزشکی) از سامانه الکترونیکی صدورپروانه تهیه و توسط اعضاء کمیسیون تایید و امضاء گردید و در نهایت ، نتایج کمیسیون در این رابطه ، بطور الکترونیکی به متقاضی مربوطه ابلاغ گردید .
 شایان ذکر است ،که کمیسیون ماده 20 دانشکده علوم پزشکی مراغه ، طبق زمانبندی قبلی تعیین شده ، هردو ماه یکبار برگزار می شود و در این کمیسیون ، پرونده های مربوط به درخواستهای موسسات پزشکی و متقاضیان آن ، بررسی می گردد و طبق اطلاع رسانی های قبلی ، کلیه درخواست ها بصورت الکترونیکی بوده و مدارک از طریق متقاضیان ، اسکن شده و بارگذاری می گردد و درخواستهای متقاضیان به صورت حضوری و فیزیکی انجام نمی شود .




  • واحد ارجاع دهنده