تاریخ : شنبه 8 خرداد 1395
کد 353

در این همایش، دانشکده ی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه به همراه 34 دانشگاه دیگر کشور به عنوان یک دانشگاه پویا معرفی شد.

به گزارش "وب دا" در شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این همایش، گفت: با تشکیل کمیته ارزیابی فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حیطه معاونت توسعه مدیریت و منابع، دبیرخانه ای در وزارت بهداشت تشکیل شد.

دکتر "سید علی صدرالسادات" افزود: در همین راستا، معیارهای ارزیابی مشخص شد و دانشگاه ها رتبه بندی شدند.

او با بیان اینکه در این رتبه بندی، دانشگاه های علوم پزشکی، به ترتیب به سه رتبه پیشتاز، پویا و کوشا در مدیریت عملکرد، رتبه بندی شده اند، یادآور شد: در این رتبه بندی، دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در جایگاه های نزدیکی نسبت به هم قرار گرفتند و این امر تنها از حیث ایجاد رقابت سالم، انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با مشخص کردن راه و روش برنامه ریزی با عنوان "گامی از هزار فرسنگ"، تجربه ای را در کنار هم، پیش ببریم.

پایان بندی سی امین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در شیراز، اهدای تندیس دانشگاه های پیشتاز، پویا و کوشا، بود.

در این برنامه، 15دانشگاه علوم پزشکی کشور به عنوان پیشتاز، 34دانشگاه به عنوان پویا و هشت دانشگاه هم به کوشا، معرفی شدند.

در این نشست، معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پرسش های خود را مطرح کرده و دکتر "صدرالسادات"، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و دکتر "مصطفی پریدار"، قائم مقام او، پاسخ گفتند.