تاریخ : سه شنبه 10 مهر 1403
کد 3459
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشکده، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی در سالن ولایت دانشکده علوم پزشکی مراغه، برگزار شد.
در حاشیه این مراسم دبیرخانه جوانی جمعیت معاونت بهداشتی اقدام به برپایی غرفه سلامت خانواده و جوانی جمعیت با هدف آگاه سازی عمومی، بیان رسالت گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده ، تبیین سیاستهای کلان جمعیتی و معرفی منابع مطالعاتی برای اقناع سازی مدعوین در جهت ، لزوم جوان سازی جمعیت ؛ از ‌جمله معرفی کتاب "سند ملی امنیت NSSM200 "، "پناهم باش" ، "فکرشم نکن"، "پیامدها و مشکلات تک فرزندی" نمود.  
همچنین بروشورهای مربوط به پیشگیری از ناباروری، قبح سقط عمدی ، پیشگیری از حوادث و سوانح کودکان و خود مراقبتی سالمندان نیز توزیع گردید.
 
دکتر ارجمند، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن اشاره به فداکاریهای رزمندگان سلحشور مهین در هشت سال دفاع مقدس از اسلام و وطن؛ و شهدای خدمت به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد که "فرزندآوری یک مجاهدت است".
 
همچنین آقای سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه جنگ در راه اسلام و وطن در شکلی دیگر همچنان ادامه دارد، آگاه سازی عمومی بخصوص نسل جوان از راههای مقابله با جنگ نرم را تاکید نمود و جمعیت جوان و جوانان را قدرت اصلی کشور خواند.
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه