تاریخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395
کد 342

دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده، طی حکمی دکتر سجاد احمدی را به عنوان معاون درمان جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم معارفه معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر جنتی به لزوم هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف دانشکده اشاره کرد و گفت: برای اینکه یک سازمان بتواند برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را با آرامش و اطمینان پیش ببرد به همکاری یکایک حوزه ها نیاز دارد.

ایشان افزود: با در نظر گرفتن این نکته که دانشکده ی ما هنوز در ابتدای راه توسعه ی خود قرار دارد، باید اذعان کرد که پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف زمانی ممکن خواهد شد که در کنار هم و با توانی بیش از حد معمول در خدمت سازمان خودمان باشیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه ادامه داد: این اهداف وابسته به شخص نیستند و بی شک تغییر مسئول یک واحد آنها را تحت تاثیر قرار نمی دهد و در اصل شاید بعضی وقت ها تغییری لازم باشد تا نیرویی دیگر در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده به کار گرفته شود.

دکتر علی جنتی گفت: دکتر سجاد احمدی، متخصص طب اورژانس، به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، شناخت بسیار خوبی از سیستم مدیریتی بهداشت و درمان دارند. و من اطمینان دارم که با دانش و تعهد خود در اجرای برنامه های لازم از هیچ کوششی برای نیل به اهداف دانشکده دریغ نخواهند کرد.

ایشان اضافه کرد: در حال حاضر 25 هزار متر مربع طرح عمرانی در دانشکده علوم پزشکی مراغه در حال اجرا است. احداث مرکز جامع شیمی درمانی، کلینیک تخصصی دانشکده، بلوک زایمانی، مرکز آموزشی و درمانی سینا ، مجتمع ورزشی چند منظوره برای دانشجویان و پروژه ی توسعه ی اورژانس دانشکده از جمله ی  این طرح ها می باشند. این حجم کار نشان می دهد که ما باید با توانی مضاعف در خدمت سیستم خود باشیم.

دکتر سجاد احمدی، معاون درمان جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه، هم در این مراسم گفت: معاونت درمان به عنوان یکی از حوزه های مهم سعی خواهد همسو با دیگر واحد ها در راستای نیل به اهداف عالی دانشکده حرکت بکند.

ایشان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و با عنایت سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه بتوانیم زیرساخت های لازم را ایجاد بکنیم تا روزی برسد که هیچ بیماری از شهرستان مراغه به مراکز بالاتر اعزام نشود.

گفتنی ست مراسم تکریم دکتر رضائی فر و معارفه دکتر سجاد احمدی روز یکشنبه 26 اردیبهشت  در سالن اجتماعات معاونت درمان و با حضور سرپرست دانشکده ، معاونین ایشان و جمعی از همکاران برگزار شد.