تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1403
کد 3371
به گزارش روابط عمومی، در راستای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان و تسهیل در روند ارائه خدمات رفاهی و ورزشی جلسه ای با حضور اعضا کمیته رفاهی در دفتر معاونت توسعه برگزار گردید.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه در جلسه کمیته رفاهی و ورزش دانشکده با تاکید بر اهمیت مسائل حوزه رفاهی و ورزشی در ارتقا سطح ارائه خدمات به مردم افزود: ارائه خدمات رفاهی برای کارکنان و افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی، ورزشی همواره باعث بالا رفتن انگیزه کار و تلاش برای بهبود نقاط ضعف و بهره وری و تعهد سازمانی خواهد بود که رسیدن به اهداف دانشکده علوم پزشکی را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در این راستا اطلاع رسانی جهت تعیین طرح های بیمه تکمیلی درمان توسط کارکنان از طریق سامانه رفاهی باید مورد توجه قرار بگیرد تا ظرف مدت ماه جاری موضوع بیمه تکمیلی مرتفع گردد.
دکتر یاسر خواجه بی شک در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان ضروری است کمیته رفاهی و ورزشی برای اوقاف فراغت همکاران و خانواده های آن ها به ویژه فرزندان شاغلین برنامه مناسبی را ارائه نماید.
به گزارش روابط عمومی، همچنین در این جلسه مقرر گردید از فرزندان همکارانی که در سال تحصیلی گذشته حائز رتبه ممتاز شده اند، تجلیل گردد.
گفتنی است در این جلسه اعضا کمیسون پیرامون موارد مختلف رفاهی و ورزشی دانشکده به بحث و گفتگو پرداختند.
  • واحد ارجاع دهنده معاونت توسعه مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه