تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 3329
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
✔️ نام‌گذاری روز 29 فروردین‌ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به درایت حضرت امام خمینی(ره) که به فرموده ایشان: "ارتش، اساس و رکن استقلال کشور است" نقطه عطفی در تاریخ کشورمان بوده است.

✔️روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصتی است برای یادآوری و قدردانی از مجاهدت‌های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی در مسیر مقدس انقلاب و اعتلای میهن اسلامی‌مان.

✔️ ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر مجاهدان سرافرازی است که با جانفشانی در دفاع از مهین عزیزمان ایران نام و نشان یافتند و در جای جای این سرزمین کهن، پرچم خوش رنگ ایران را بر قله‌های عزت و افتخار برافراشتند و آوازه دلاورمردی‌هایشان فراتر از مرزها به گوش می‌رسد.

✔️بدینوسیله ضمن تقدیم درود و ارادت به ارواح طیبه شهیدان؛ فرارسیدن روز ارتش را به حضور تمامی ارتشیانِ غیرتمندی که به عنوان یکی از بازوان قدرتمند پاسداری و فراهم­سازیِ امنیت کشور، وظیفه سنگین حفاظت و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان را برعهده دارند؛ تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه پروردگار متعال ، سربلندی و ظفرمندی آنان در راه ثباتِ امنیت در سایه پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا را مسالت دارم

دکتر الهوردی ارجمند
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مراغه