تاریخ : يکشنبه 26 فروردين 1403
کد 3328
 به گزارش روابط عمومی، دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به همراه دکتر خواجه بی شک معاون توسعه  مدیرت و منابع از پروژه های در دست اجرای این دانشکده بازدید کردند.
 
در جریان این بازدید رئیس دانشکده با تاکید بر اهمیت مشارکت خیران در تکمیل پروژه های نظام سلامت شهرستان گفت: مشارکت خیران آخرت اندیش باعث تسریع در روند اجرای پروژه های نظام سلامت و همچنین گسترش کیفیت خدمات ارائه شده  در بخش های مختلف خواهد بود.
 
دکتر الهوردی ارجمند ادامه داد: مردم شهرستان مراغه از گذشته تا امروز در امور خیر پیش قدم بودند و نظام سلامت شهرستان نیز در تکمیل پروژه های سلامت به مشارکت خیرین و اقدام ارزشمند آنان در کمک به خدمت به رسانی  به مردم نیاز دارد.
 
معاون توسعه مدیریت توسعه و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این بازدید گفت: با توجه به محدودیت های موجود در منابع مالی دولت، مشارکت خیران سلامت می تواند روند اجرای پروژه های عمرانی را تسریع بخشد.
 
وی ادامه داد:  خیران آتیه اندیش می توانند با تامین بخشی از هزینه پروژه های عمرانی یا خرید تجهیزات و امکانات موردنیاز برای واحد های درمانی و بهداشتی قدمی در جهت حل مشکلات حوزه سلامت بردارند.
 
 ✔به گزارش روابط عمومی، در جریان این بازدید توافق هایی درباره مشارکت خانواده مرحوم مهندس عظیمیان در تکمیل پروژه ۶ کلاسه  در دست اجرا این دانشکده صورت گرفت.