تاریخ : چهارشنبه 15 فروردين 1403
کد 3320
دکتر الهه حق گشایی معاون محترم بهداشتی شهرستان مراغه ضمن بیان اهمیت این موضوع افزود : با توجه به ضرورت استفاده از سازو کار و ظرفیت بالقوه طرح ارجاع سازمان بیمه سلامت به منظور بستر سازی برای اجرای بهینه طرح سلامت خانواده در جهت فراهم نمودن دسترسی پزشکان همکار طرح ویزیت و ارجاع بیماران اداره بیمه سلامت به سامانه های سطح اول و محیا شدن ارجاع از سوی مراقب سلامت به پزشک همکار طرح و بالعکس اقدامات لازم در حال انجام می باشد. ایشان اظهار امیدواری کردند که با فراهم شدن این امکان و با ایجاد دسترسی و انتساب جمعیت به پزشکان در سامانه OP وزارت بهداشت، شاهد رشد و ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی درمانی در ابعاد مختلف باشیم.

  معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت شهرستان مراغه افزود هم اینک ارجاع از واحدهای محیطی ارائه خدمت (مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاهها ) تا سطوح ارائه خدمات تخصصی دو و سه تهیه شده و فرآیندهای مرتبط با نوبت دهی ، هدایت بیمار ، ارئه خدمات و ارائه بازخورد در سامانه سیب در حال اجرا می باشد.
در این جلسه آقای تقوی رییس اداره بیمه سلامت شهرستان ضمن ارایه نقطه نظرات خود، جهت همکاری پزشکان بخش خصوصی و برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی و همچنین استقرار مکانسیم های تشویقی پیش بینی شده اعلام آمادگی کردند.
 
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه