تاریخ : سه شنبه 14 فروردين 1403
کد 3317
به گزارش روابط عمومی، معاون توسعه مدیریت دانشکده علوم پزشکی مراغه در این جلسه با تبریک نوروز و ایام پر برکت میهمانی خدا  گفت: سال گذشته سال خوبی از لحاظ همکاری و همراهی مجموعه معاونت توسعه در پيشبرد اهداف بود.

دکتر یاسر خواجه بی شک افزود:هماهنگی میان بخشی در حوزه های مدیریتی این معاونت باعث ایجاد یک محیط کاری شده است که بتواند تعاملات مثبت در پیش برد امور و اهداف را ترویج و تشویق کند.

وی ادامه داد:در سایه روحیه هماهنگی و تعامل، فضای همكاری بسیار خوبی در بین همکاران شکل گرفته است که خروجی آن، اعتلای مجموعه و به دنبال آن ایجاد رضایت عمومی در بین آحاد مردم می باشد.

وی خاطر نشان کرد:به لطف خداوند و همراهی همکاران عزیز توانستیم علی رغم حجم بالای کار ها و بدهی های انباشته شده عمده مطالبات اداره تدارکات را تا اسفند سال قبل به روز نمائيم.



دکتر خواجه بیشک اذعان کرد: در سال جدید ضمن توجه به اجرای دقیق قوانین و مقررات باید نوآوری و خلاقیت، تسریع در انجام امور محوله و بازنگری در نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه مدیریتی سرلوحه کار این معاونت باشد تا با انگیزه مضاعف در جهت حل مشکلات مجموعه قدم های مناسبی برداریم.

وی تاکید کرد: مدیران واحد ها در سریع ترین زمان ممکن برنامه یکساله عملیاتی خود را با توجه به اهداف مختلف  تدوین نمایند تا بر اساس آن نقشه راه این معاونت تدوین شود.

وی ادامه داد: امسال خبر های  خوبی برای پرداخت مزایای پرسنل داریم  و امیدواریم سال خوبی برای پرسنل و خانواده های محترم باشد.

سرپرست  اداره امور پشتیبانی و خدمات رفاهی نیز در این جلسه گفت: با پیگیری های صورت گرفته در تلاش هستیم از ماه های ابتدایی سال آینده سامانه خرید کالا، خدمات و انبار از روش سنتی خارج شده و  به صورت سیستمی به روز رسانی شود.

در این جلسه مدیران واحد های مختلف با ارائه پیشنهادات در خصوص فعالیت های پیش رو به بحث و گفتگو پرداخته و در نهایت تصمیات مقتضی اخذ شد.
  • واحد ارجاع دهنده معاونت توسعه مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه