تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1402
کد 3300
دکتر ارجمند افزود: متخصصین ما در مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه همراه با پیشرفت‌های روز علم تغذیه، با نظارت‌های صحیح و کارآمد باعث تسریع فرایند درمان بیماران شوند.
 
دکتر خواجه بیشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی و معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این جلسه گفت: اولویت اصلی ما در علم‌ تغذیه پیشگیری است.
 
وی ادامه داد: مشکل اصلی مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در این حوزه کمبود نیروی انسانی است که تلاش هستیم در سال آینده پیگیر اخذ مجوز برای جذب متخصصین و کارشناسان تغدیه باشیم.
 
دکتر خواجه بیشک افزود: متخصصین و کارشناسان تغذیه با توجه به رسالتی که دارند در بحث های تغدیه ای و آگاه سازی جامعه نقش آفرینی نمایند تا با پیشگیری های تغدیه ای نیاز به درمان نباشد و مردم را به اتخاذ سبک زندگی سالم با تغذیه مناسب تشویق کنند و جدیدترین دستاوردها در علم تغذیه و رژیم درمانی را به مردم جامعه معرفی کنند.
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز گفت: نقش تغذیه سالم بر هیچکس پوشیده نیست چرا که ابتلا به بخش بزرگی از بیماری ها با تغذیه سالم و اصولی ارتباط دارد.
 
دکتر جلیل اعتمادی افزود: اصلی ترین محور بحث ما در حوزه تغذیه، بحث پیشگیری و استفاده اصولی از تغدیه مناسب است که با آگاهی سازی در جامعه اتفاق خواهد افتاد، همینطور در بحث روند درمان نیز کارشناسان تغدیه نقش مهمی و اساسی دارند.
 
به گزارش روابط عمومی، در انتهای این مراسم از کارشناسان این حوزه تجلیل به عمل آمد.