تاریخ : پنجشنبه 3 دي 1394
کد 33

به گزارش روابط عمومی، آقای دکتر جنتی طی بازدید از پروژه های اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بلوک زایمانی بیمارستان شهید بهشتی از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

در راستای اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت و به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای رسیدگی به بیماران اورژانسی شهرستان مراغه و شهرهای اطراف، با همت سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه پروژه توسعه و تکمیل اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) در حال اجرا است. آقای دکتر علی جنتی دیروز ضمن حضور در محل اجرای پروژه از نزدیک در جریان روند احداث قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد که به زودی این مرکز افتتاح و در خدمت  همشهریان قرار بگیرد.

ایشان همچنین طی بازدید سر زده از اورژانس فعلی بیمارستان امیرالمومنین(ع) از نزدیک در جریان مشکلاتی که مردم در طی مراجعه به مرکز اورژانس مواجه می شوند قرار گرفت و گفت: با افتتاح ساختمان جدید اورژانس در بیمارستان امیرالمومنین(ع) همه ی مشکلات مربوط به ارائه ی خدمات اورژانسی حل خواهد.

ترویج زایمان طبیعی یکی از مؤلفه های مهم طرح تحول نظام سلامت می باشد. بر این اساس پروژه بلوک زایمانی در بیمارستان شهید بهشتی در حال ایجاد و تجهیز می باشد. سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه دیروز از روند پیشرفت پروژه بازدید کرد و از روند آن اظهار رضایت نمود.