تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1402
کد 3295
به گزارش روابط عمومی؛ ظهر امروز نوزدهم اسفند ماه جلسه هماهنگی ستاد نوروزی در دانشکده علوم پزشکی با نزدیک شدن به پایان سال 1402  و هماهنگی با واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در این ایام تعطیلات نوروز، با حضور دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی،  معاونین، مدیران ستادی و بیمارستان ها برگزار شد.
 
در این جلسه دکتر الهوردی ارجمند گفت: با توجه‌ به افزایش مراجعین مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران در مراغه، اتخاذ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و باکیفیت در جهت رفاه بیشتر مردم و مسافرین امری ضروری است.
  
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه تأکید کرد: در روزهای باقی‌مانده به ایام نوروز باید برنامه‌ریزی دقیق در خصوص فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی صورت گیرد .
 
دکتر ارجمند ضمن تأکید بر افزایش نظارتها در ایام تعطیلات پیش  رو عنوان کرد: رضایتمندی مردم و مسافران هدف اصلی کمیته بهداشت و درمان ستاد نوروزی می باشد.
 
وی به برنامه‌ریزی در خصوص ویزیت پزشک در بخش‌های مختلف بیمارستان و درمانگاه‌ها در ایام نوروز، گفت: دراین‌خصوص باید برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرد و ضعف‌های سال‌های گذشته باید برطرف شود.
 
 وی در خصوص کمبود دارو در ایام نوروز گفت: باید تعداد داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز بیشتر شود و می‌توان با دپوی برخی داروها نوروزی بدون بحران دارویی را تجربه کرد.
 
در این جلسه دکتر چنگیزی مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی و دبیر طرح سلامت سفرهای نوروزی دانشکده با اشاره به شرح وظایف این ستاد و روند رو به رشد مسافرت های نوروزی به منطقه، آمادگی دانشکده علوم پزشکی مراغه را مبنی بر ارائه خدمات اعلام کرد و اظهار داشت: تحقق اهداف این طرح نیاز به تلاش شبانه روزی همکاران، برنامه ریزی دقیق مدیران واحدها برای استقرار نیروهای امدادی و نظارت مستمر بر پرسنل دارد.
 
 
به گزارش روابط عمومی، در ادامه جلسه مسئولین واحدهای مختلف گزارشی از میزان آمادگی و وضعیت موجود خود ارائه کردند .