تاریخ : شنبه 9 دي 1402
کد 3228
در اين نشست ابتدا دكتر عباس بهروزي رييس روابط عمومي دانشكده علوم پزشكي و رييس كميته مستندسازي برنامه شهر سالم مراغه به نقش و جايگاه ويژه روابط عمومي ها در تبيين مفاهيم، اهداف و كاركردهاي برنامه شهر سالم مراغه پرداخت.
 
دکتر بهروزی در این جلسه گفت: نقش روابط عمومی ها در تحقق برنامه ایمن و سالم بسیار بالاست چرا که همکاران روابط عمومی می‌توانند برای عموم مردم و سازمان نسبت به این برنامه ایجاد آگاهی کنند.

در ادامه دكتر صديقه صلواتي عضو هيات علمي و دبير برنامه شهر سالم و ايمن مراغه ضمن اشاره به عناصر اصلي برنامه شهر سالم، مراحل ارزيابي برنامه توسط نهادهاي ملي و بين المللي را تشريح كرد.

در اين جلسه هر يك از روساي محترم و نمايندگان روابط عمومي ادارات به بيان ديدگاه هاي خود در خصوص نحوه اطلاع رساني اخبار و محتواهاي مرتبط با برنامه شهر سالم مراغه پرداختند.

همت جمعي در سطح شهر براي دستيابي به اهداف برنامه مذكور و هم افزايي و مشاركت بين بخشي روابط عمومي ادارات در اين راستا از نكات مورد تاكيد ايشان بود.

مقرر شد كه لوگو و شعار برنامه شهر سالم مراغه در سربرگ مكاتبات ادارات قرار گيرد.

همچنين انعكاس اخبار مربوط به عملكردها، رويدادها و اقدامات سلامت محور ادارات با اشاره به برنامه شهر سالم مراغه در متن اخبار مذكور و استفاده از لوگوي برنامه شهر سالم مراغه در اين رويدادها مورد تاكيد قرار گرفت.

طراحي و اجراي جشنواره رسانه اي با موضوع برنامه شهر سالم مراغه و طراحي و نصب بنر يا پوستر اطلاع رساني اجراي برنامه شهر سالم در ورودي ادارات و مدارس شهري از ديگر تصميمات جمعي بود.

گفتني است كه روابط عمومي شهرداري مراغه در ماه گذشته، براي آگاهسازي عموم مردم اقدام ارزشمندي را با چاپ و نصب بنرهاي برنامه شهر سالم و ايمن مراغه در ناوگان حمل و نقل عمومي انجام داده است و اداره آموزش و پرورش و دانشكده علوم پزشكي نيز به عنوان مسئولان دو كميته تخصصي، لوگو و شعار برنامه را در سربرگ مكاتبات اداري درج نموده اند.