تاریخ : يکشنبه 12 آذر 1402
کد 3199
در این حکم آمده است؛ انتظار می رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با رعایت کامل قوانین و مقررات تلاش خود را به موارد ذیل معطوف نمائید:
۱- نظارت بر خریدهای ستادی و همچنین رعایت قوانین و مقررات خرید در کلیه واحدهای تابعه
۲- نظارت و راهبری مناقصات و مزایده ها
۳- نظارت بر روند عقد قراردادها
۴- نظارت، ارزشیابی و پایش واحدهای تحت پوشش دانشگاه
۵- برنامه ریزی و نظارت دقیق بر دبیرخانه ها و بایگانی ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به مراجعین و مشتریان داخلی
۶- برنامه ریزی و نظارت جهت نگهداری و بهبود وضعیت فضای سبز در پردیس و کلیه واحدهای تابعه
۷- برنامه ریزی برای بهبود وضعیت انبارش کالاها
۸- برنامه ریزی و انجام امور رفاهی کارمندان به نحو مطلوب
توفیق جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.