تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1402
کد 3198
به گزارش روابط عمومی متن این پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز یک مناسبت مهم است که همراه با جشن و شادی و همینطور تفکر و تعقل است که  ما را به خاطرات لحظاتی پربار از تلاش‌ها، مطالعات، و پیشرفت‌های شما می‌اندازد.

 این روز، نشانگر راه پر پیج خم  زندگی تحصیلی شماست که با انگیزه، پشتکار و اراده‌ی ثابت، به سوی اهداف ویژه‌ای در عرصهٔ دانش و پژوهش  و تعالی کشور حرکت می‌کنید.

16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.

بی شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

در شرایط حساس کنونی که  کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی و پیشرفت  است، از دانشجویان انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تاکید معظم له مبنی بر تولید علم  این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند .

اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر سال 1332، این روز مقدس را به دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده  و باور دارم دانشجویان دانشکده  علوم پزشکی مراغه نیز همگام با سایر دانشجویان کشور گام‌های مهم و استواری را درراه توسعه و پیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته‌اند و امیدوارم همواره با توکل به ایزد متعال در راستای  رشد و تعالی کشور به ویژه در حوزه ی سلامت ، پیروی با دانش روز جهان  و رشد همه جانبه کشور  موفق و منصور باشید.

دکتر اللهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه