تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1402
کد 3195

▪️ به گزارش روابط عمومی متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

▪️ نامگذاری ۱۴ آذر بعنوان روز داوطلب فرصتی بزرگ است برای تجلیل و یادآوری از تلاش های بی منت داوطلبین بزگوار و شریف می باشد که برای گسترش مهربانی ، سلامت و آگاهی کار جهادی می کنند.

▪️ داوطلبان سلامت، انسان های بزرگواری هستند که بدون هیچ گونه مزد و حقوقی فقط به خاطر عشق به هم نوع و انسانیت، و کسب رضای الهی و حس مسوولیت پذیری در برابر جامعه مانند پل ارتباطی بین مسوولان بهداشتی و مردم عمل می کنند.

▪️ روزجهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است

▪️۱۴ آذرماه همزمان با ۵ دسامبر روز جهانی داوطلب، با شعار " دقدرت در کنش جمعی است: اگر هر کسی انجام دهد " یاد آور تلاش ها و از خودگذشتگی های انسان های فداکاری است که روح ایثار و نوع دوستی در آن ها متبلور گشته است.

▪️ داوطلبان یعنی خدمتگزاران بی‌منت و بی‌توقعی که همت و توان خود را در راستای رفع نیازهای دیگران به کار می‌گیرند و بویژه در شرایط بحران و بلایا و برهه‌های مواجهه جامعه با مشکلات گسترده، بخشی از بار مشکلات سایر شهروندان را به دوش می‌کشند.

▪️ نقش محوری داوطلبان سلامت اعم از رابطین سلامت، سفیران سلامت، خیرین و موسسات خیریه، بسیج مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های دانشجویی، گروه‌های جهادی، کانون‌های مساجد وهیئات مذهبی و اتحادیه‌ها، معتمدین ، چهره‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، علمی، هنری ، ورزشی، هلال احمر، کانون‌های سلامت روستاها و محلات شهری در کلیه برنامه‌های حوزه سلامت بر هیج کس پوشیده نیست.

▪️ اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی فعالین داوطلب دانشکده علوم پزشکی ، سلامتی و سربلندی را برای این عزیزان آرزومندم.


دکتر اللهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه