تاریخ : جمعه 3 آذر 1402
کد 3173


 به گزارش روابط عمومی متن این پیام  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 بسیج، مردمی‌  و میدانی ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که در آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب، با درایت داهیانهٔ امام راحل (ره) و به پشتوانه‌ ی رشادت، حق باوری و حماسه سازی مردم خداجوی ایران تأسیس شد. بسیج شجره طیبه ای است که در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است،بسیجیان با حضور در تمامی میادین علمی، جهادی، ورزشی، و سلامت باعث تقویت روحیه جهادی و خدمت به مردم شده است.

 مجاهدت ها واز خود گذشتگی های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌ های علمی و فکری سهیم بوده است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان(ره) و شهدای گران‌قدر، بویژه شهدای سلامت  فرا رسیدن هفته بسیج را که تداعی‌کننده معنای واژه‌های مقدسی هم‌چون حماسه، غرور، ایثار و شهادت است را به آحاد  جامعه به‌ ویژه دانشجویان و دانشگاهیان بسیجی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالندگی علمی کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

دکتر اللهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه