تاریخ : يکشنبه 28 آبان 1402
کد 3165
به گزارش روابط عمومی، صبح امروز رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به همراه هیات رئیسه در مراسم تجلیل از پرستاران گفت: پرستاران همواره خادمان مردم در شرایط سخت و حساس بوده اند. تلاش ، تعهد و دلسوزی شما همکاران عزیز برای اعتلای سلامت مردم کشورمان همیشه تحسین برانگیز و مورد تکریم بوده است. تردید نیست که عشق و ایمان، روشنگر مسیر آنانی است که علی رغم دشواری ها و کمبود ها با پیروی از الگوی زیبای صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، پایداری می ورزند و از هیچگونه تلاشی فروگذار نیستند.
 
در ادامه وی فلسفه پرستاری را دانش و مهارت توام با عشق دانست و گفت: اغلب دانشجویان پرستاری به صورت اگاهانه و از روی عشق و برخی دیگر برحسب شرایط وارد این حرفه می‌شوند و مهم است که به مرور این عشق را در خود پرورش دهند.
 
دکتر ارجمند با بیان اینکه پرستاران برای‌آنکه یک محیط ایمن و آرامی را برای بیماران فراهم کنند از هیچ زحمتی فروگذار نخواهند کرد، ابراز کرد: پرستاران و کادر درمان تمام تلاش خود رامی کنند که بیمار جز درد بیماری درد دیگر نداشته باشند و با رفتار، درمان خوب و اقدامات شایسته‌ای که انجام می‌دهند این درد راهم تسکین می‌دهند .
 
 وی خاطرنشان کرد: امروز به جهت قدردانی از کادر پر تلاش و مجاهد در این مکان حاضر شدیم و از پرستاران و تیم کادر درمان و پرستاری تشکر و قدردانی کنیم.
 
وی گفت: خوشبختانه با هر کدام از بیماران که صحبت کردم از سطح خدماتی که پرستاران و کادر درمان ارائه می‌کنند راضی و خشنود بودند، اما لازم است برخی پرستاران به تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت بیماران توجه ویژه ای بکنند.
 
به گزارش روابط عمومی امسال 35 پرستار نمونه از طرف دانشکده علوم پزشکی مراغه انتخاب شده اند وتجلیل شده اند.