تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1402
کد 3158
به گزارش روابط عمومی، در این تجمع رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، هیات رئیسه دانشکده، پزشکان، کادر پرستاری و پرسنل بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در بمباران و حمله به بیمارستان های غزه و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان فلسطینی از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.
 
 
حجت السلام و المسلیمن رجب زاده در این تجمع گفت: بیمارستان‌های غزه زیر شدیدترین بمباران های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند در حالی که بیمارستان‌ها براساس قواعد جنگی محل امن به شمار می‌روند و بمباران آنها ممنوع و غیرقانونی است اما صهیونیست‌ها بی‌محابا و بی‌توجه به مسوولیت بین‌المللی خود بیمارستان‌های غزه را تخریب و بمباران می کنند.
 
وی همچینن افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بی‌گناه و با اتکا به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است که از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم کند.
 
به گزارش روابط عمومی، کادر درمان بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه در این تجمع ، آمادگی کامل خود را برای اعزام به غزه و درمان مجروحان اعلام کردند.
 
در پایان، بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه بیانیه ای  جهت رژیم  منحوس صهیونیستی را قرائت کرد.