تاریخ : يکشنبه 12 شهريور 1402
کد 3040
به گزارش روابط عمومی؛ در راستای اجرای برنامه تقویت نظام شبکه های بهداشتی و درمانی معاونت بهداشتی و ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان در خصوص جلب مشارکت های همگانی و بین بخشی کارگاه آموزشی در تاریخ در محل مرکز آموزش بهورزی معاونت بهداشتی برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی که با هدف درک مبانی ارتقای سلامت و روشن شدن راه صحیح مشارکت برای بهبود سلامت  توسط گروه آموزش وارتقای سلامت برگزار گردید، دکتر احمدپور عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی به عنوان مدرس حضور داشتند.
در این کارگاه پس از ارائه  سجودی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در خصوص اهداف تشکیل کارگاه و اهمیت برنامه و پاسخ  شرکت کنندگان به سؤالات پیش آزمون، اصول و اهداف کلی و اختصاصی  Advocacy توسط  دکتر احمدپور تشریح گردید و پس از تقسیم به گروه های چندنفره شرکت کنندگان به صورت عملی یک موضوع را به عنوان یکی از مشکلات و معضلات سلامتی منطقه فرضی انتخاب کرده و بر اساس مباحث مطرح شده در کارگاه کاربرگ تحویل داده شده را مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه آقای دکتر احمدپور درخصوص تحلیل دست اندرکاران و رویکردها و فنون ترغیب کننده در برنامه Advocacyمطالب آموزشی ارائه نموده و سپس  کارگروهی دوم برگزار گردید و نمایندگان کارگروه ها نتایج کارهای گروهی را ارائه و مورد بحث قرار دادند.

 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه