تاریخ : يکشنبه 12 شهريور 1402
کد 3038
به گزارش روابط عمومی متن این پیام  بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 دوازدهم شهریور ماه روز بهورز یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند.

بهورزان از موثرترین نیروها در ارتقاء سلامت بوده و فعالیت های آنها در تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه نقشی حیاتی دارد، به طوریکه با کمترین  امکانات اما  با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود، نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند.

بدون شک اجرای اهداف سلامت دانشکده علوم پزشکی بدون توجه به نقش اساسی و محوري بهورزان عزیز عملی نخواهد شد چرا که سلامت جامعه روستایی و شهری  مرهون تلاش های صادقانه وایثارگرانه بهورزانی ست که با ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در دور افتاده ترین نقاط، توسعه سلامت را بعنوان یکی از شاخص های مهم اجتماعی رقم می زنند.

آنچه مبرهن است انگیزه تمام ناشدنی خدمت و تلاش شبانه روزی، بهره مندی از خصائص نیک و همچنین حضور فراگیر و مسئولیت مدارانه، بخشی از ویژگی های همیشگی این عزیزان است که همواره مایه مباهات نظام سلامت محسوب می شوند.

اینجانب فرارسیدن دوازدهم شهریورماه روز بهورز را به همکاران پرتلاش و شریف بهورزی تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روزافزون را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

دکتر اللهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه