تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1402
کد 3022
چو بیمار از شفا سرمست گردد
طبیب از فرط شادی مست گردد
خداشافی و این خود افتخاری است
که دستی با خدا همدست گردد

سرپرستی و مدیریت محترم بیمارستان طی مراسمی  در روز سه شنبه مورخه 1402/06/07 از زحمات همکاران پزشک و داروساز با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل قدردانی کرده و آرزوی موفقیت نمودند.


پیام تبریک سرپرستی بیمارستان به مناسبت روز پزشک و داروساز
 

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

يا حَبيبَ مَنْ لا حَبيبَ لَهُ و يا طَبيبَ مَنْ لا طَبيبَ لَه

نارنینان ز شما بوی وفا می آید***** نَکهت زندگی از کوی شما می آید
گر سلامت طلبی روی مگردان ز طبیب*****که تن ساز به قانون شفا می آید

پزشکان متعهد و متخصص ایران زمین همواره در طول تاریخ و در مسیر خدمت به مردمان میهن، از جان گذشته‌اند و نقشی ماندگار و جاودان را خلق کرده‌اند.جامعه پزشکی ایران بر خود می‌بالد که نامگذاری روز پزشک مصادف با زادروز حکیمی نام آور است که به پیوند پزشکی و حکمت و اخلاق شهره بود. پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز در تمامي دوران، بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او قابل جبران نیست
یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ونامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا  و پنجم شهریورماه زادروز زکریای رازی فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان و داروسازان  کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.



 
  • واحد ارجاع دهنده بیمارستان امیرالمومنین (ع) دانشکده علوم پزشکی مراغه