تاریخ : جمعه 3 شهريور 1402
کد 3003
 به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز پزشک چهارشنبه یکم شهریور، دکتر ارجمند رویس دانشکده علوم پزشکی مراغه به همراه اعضای هیات رئیسه دانشکده با خانواده شهید دکتر یوسف رهبری اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان دیدار و دلجویی نموند.

 دکتر ارجمند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع سلامت با قدردانی از صبر و استقامت خانواده شهداء گفت: شهید دکتر یوسف رهبری با از خودگذشتگی و اخلاص عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و درمان بیماران نمود و مردم منطقه از ایشان به نیکی یاد می کنند.

 به گزارش روابط عمومی، شهید دکتر یوسف رهبری در سال 1345 در شهرمراغه به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا سطح متوسطه در شهر مراغه سپری کرد بعد از آن وارد رشته پزشکی در دانشگاه تبریز شد و دوره تخصص خودرا دررشته بیهوشی گذراند. وی متاهل و دارای 3 فرزند دختر بود. بعد از اتمام تحصیلات به مراغه بازگشت و با سمت متخصص بیهوشی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) وسینای مراغه مشغول فعالیت شد و با شروع همه گیری کرونا،ایشان نیز در خط اول خدمت رسانی به این بیماری مبتلا شد و بعد از 15 روز بستری در تاریخ 14/06/1399 به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.