تاریخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1395
کد 300

 به گزارش روابط عمومی معاونت درمان ، دومین کمیته اعزام معاونت درمان دانشکده ، با حضور جناب آقای دکتر رضایی فر ، معاون محترم درمان ، سرکار خانم دکتر خاطر نشان ، رئیس محترم اداره امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی و نیز باحضور روسای محترم بیمارستانهای امیرالمومنین(ع) و شهید بهشتی و روسای دفاتر خدمات پرستاری و سرپرستاران اورژانس هر دو بیمارستان ، با رویکرد بررسی ناهماهنگی های اعزام، ارجاع و مشاوره ، در محل دفتر معاون محترم درمان ، تشکیل شد .
 
در این کمیته ، جناب آقای دکتر رضایی فر ، ضمن اشاره بر این مهم که آمبولانس های بیمارستانها نیازمند نوسازی و مجهز شدن به امکانات پیشرفته هستند ، بر اهمیت اعزام بیمار به صورت ایمن تاکید کرد .

درادامه جلسه ، آمار اعزام سه ماهه آخر سال 94 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در خصوص مداخلاتی که میتوان در جهت کاهش تعداد اعزام به مرکز استان انجام داد ، بحث و تبادل نظر شد .

گفتنی است ، در این کمیته مصوب گردید تا برای تعیین تکلیف صحیح بیماران ( به خصوص بیماران اعزامی ) ، در صورت نیاز از همکاری متخصص محترم طب اورژانس در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و نیز همکاری متخصص محترم بیهوشی در بیمارستان شهید دکتر بهشتی ، استفاده گردد.

  • واحد ارجاع دهنده