تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1395
کد 298

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان  مراسم بزرگداشت روز جهانی هموفیلی  با هدف حمایت از این بیماران ، توسط معاونت درمان دانشکده  برگزار شد .
مراسم بزرگداشت روز جهانی هموفیلی ، با حضور آقای دکتر جنتی ، سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه،  آقای دکتر رضایی فر ، معاون محترم درمان ، آقای دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشت و رئیس محترم بیمه سلامت و سرکار خانم طبقچی ، مسئول محترم کانون هموفیلی استان آذربایجان شرقی و نماینده محترم فرمانداری ویژه شهرستان مراغه و اداره بهزیستی و رؤسای محترم بیمارستانها و نیز با حضور بیماران هموفیلی شهرستان مراغه برگزار گردید.
در این مراسم ، آقای دکتر جنتی  ضمن تبریک هفته سلامت و نیز روز جهانی هموفیلی ، به بیان اهداف برنامه های هفته سلامت پرداخت و بر حمایت از بیماران هموفیلی و کوشش در جهت تأمین نیازهای درمانی این بیماران در شهرستان مراغه ، تاکید کرد .
در ادامه ، جناب آقای دکتر رضایی فر ، ضمن ارائه مباحث آموزشی در خصوص بیماری هموفیلی و توصیه های آموزشی برای این بیماران ، در مورد عملکرد معاونت درمان دانشکده ، در رابطه با حمایت از بیماران هموفیلی ، به بیان گزارش پرداخت .
نمایش کلیپی در خصوص بیماران هموفیلی و ارائه مقاله ای در مورد ورزش و هموفیلی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در ادامه مراسم ، پانل طرح مشکلات ، با حضور معاون محترم درمان ، نماینده اداره بهزیستی و فرمانداری ویژه و همچنین مسئول کانون هموفیلی استان آذربایجان شرقی و خانم دکتر خاطرنشان ، رئیس محترم اداره امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی ، تشکیل و مشکلات و سؤالات بیماران هموفیلی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان مراسم  ، علاوه بر اهدای کارت هدیه به بیماران هموفیلی ، مسابقه نقاشی بین بیماران هموفیلی زیر 15 سال برگزار شد ، که به قید قرعه ، هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا شد.



  • واحد ارجاع دهنده