تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1402
کد 2967
دومین کمیته هماهنگی اجرای طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در دفتر معاون توسعه و با حضورمهندس پوررستم ومعاون اجرایی معاونت بهداشت و سایر کارشناسان ذی ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در ابتدای جلسه گزارشی از روند انجام امورات و اقدامات انجام یافته بعد از اولین کمیته ارائه گردید.

مهندس پوررستم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده در این جلسه از بررسی کارشناسی وضعیت نیروهای لازم برای اجرای طرح فوق الذکر خبر داد و در ادامه افزود: طی مکاتبه انجام یافته با دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقرر گردیده نیروهای طرحی مازاد جهت اجرای طرح سلامت خانواده به دانشکده علوم پزشکی مراغه ارجاع شوند.

- طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در خصوص توسعه پایگاه های شهری، مراکز جامع سلامت با هدف تامین عدالت در سلامت و دسترسی کوتاه مدت گروه های هدف به خدمات سلامت، همچنین کاهش هزینه ها از جیب مردم و ارتقای شاخص‌های بهداشتی در راستای تامین، حفظ و ارتقا سطح سلامت گروه‌های هدف می باشد.

 - لذا با حمایت ریاست محترم دانشکده ، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع و همه دست اندرکاران حوزه سلامت سعی بر آن داریم که بتوانیم از بالاترین‌ نعمت الهی ،  یعنی سلامت مردم شریف مراغه امانت داری کنیم.

معاونت توسعه پیشران همه فعالیتها در نظام سلامت
 #جمعیت_مولفه_قدرت
 #بحران_جمعیت
 🔗لینک معاونت توسعه در ایتا
https://eitaa.com/developmrg
🔗دریافت اخبار معاونت توسعه
https://develop.mrgums.ac.ir
  • واحد ارجاع دهنده