تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1402
کد 2964
 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشکده  علوم پزشکی مراغه ، مهندس پوررستم با اعلام این خبر افزود:عمده ترین خواسته ی ایثارگران قراردادی دانشکده در سالهای گذشته تبدیل وضعیت شان بود که بلافاصله پس از ابلاغ این بخشنامه از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، با قید فوریت و اولویت ویژه ای در دستور کار اداره منابع انسانی دانشکده قرارگرفت و به رغم مشکلاتی که در این راستا وجود داشت و با پیگیریهای مستمر انجام یافته خوشبختانه زمینه تبدیل وضعیت ۳۲۳ نفر ایثارگر مرتفع گردیده است .

وی ادامه داد: برای ایثار و از خود گذشتگی مراتب و درجاتی است که بالاترین مرتبه آن ،ایثار در جان است وکمتر کسی است که حاضر شود زندگی دیگری را بر زندگی خود مقدم بدارد و ایثار در جان، مرتبه انسان کامل است.

وی اضافه کرد: حماسه ایثارگران در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن سبب ابهت و اقتدار امروز ایران اسلامی است.

معاون توسعه دانشکده  علوم پزشکی مراغه با اشاره به اینکه  خدمت به ایثارگران که سرمایه های معنوی کشورمان هستند برای همه مسئولان مایه ی فخر و مباهات است، گفت: اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان نبود نظام جمهوری اسلامی به این درجه از اقتدار و ابهت نمی رسید .

وی افزود: اینجانب خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان اداره منابع انسانی  می‌دانم واز خدواند متعال برای این عزیزان موفقیتهای روز افزونی را از درگاه باریتعالی خواهانم .

 گزارش روابط عمومی حاکیست : تبدیل وضعیت ایثارگران مذکور به استناد بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و همچنین بخشنامه شماره ۲۳۶۵۷ مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ می باشد