تاریخ : چهارشنبه 17 خرداد 1402
کد 2848
به گزارش روابط عمومی، دکتر ارجمند به همراه مهندس پوررستم معاون توسعه و مدیریت منابع، مهندس قانون خواه مدیر دفتر فنی  و نظارت بر طرح های عمرانی، مهندس نوبخت مدیر امور پشتیانی و رفاهی، دلاوری مدیر امور مالی و مهدی اسدی مدیر حراست دانشکده علوم پزشکی مراغه از پروژه های در حال اجرا بازدید و در جریان تازه ترین روند ساخت و ساز قرار گرفت.
 
دکتر ارجمند بیان کرد: مرکز جامع سلامت شماره یک و مرکز رفرانس میرقدرت کریمی هر دو با 96 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از پروژه های مهم بهداشتی بوده، که امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی اضافه کرد: پروژه میرقدرت کریمی که زمین ان توسط خیرین واگذار شده است با زیر بنایی ۲۵۸۰ مترمربع در ۵ طبقه که طبقه همکف آن به عنوان مرکز جامع سلامت شماره (۱)، به متراژ ۴۳۰ متر مربع آماده بهره برداری می باشد طبقه اول به عنوان رفرنس یا مرکز مشاروه و پیشگیری به متراژ ۴۳۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی بالای ۹6 درصد در حال اجرا می باشد. طبقات سوم، چهارم و پنجم با ۱۵ واحد زیست پزشک به متراژ ۲۴۵۰ متر مربع به همراه پارکینگ که با همکاری امور پشتیبانی در حال اجرا وبا پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد می باشد.
 
وی افزود: احداث مرکز جامع سلامت جانبازان با زیربنا 420 مترمربع با پیشرفت کار 25 درصد، بازسازی مرکز جامع سلامت روستای داش بلاغ بازار با زیربنای 400 مترمربع، احداث خانه بهداشت روستای خرمازرد با زیربنای 106 مترمربع و احداث خانه بهداشت روستای گویجه قملاق با  زیربنای 400 ، از پروژه های بهداشتی در حال احداث دانشکده علوم پزشکی مراغه می باشد.
 
دکتر ارجمند در بخش دیگری از این بازدید گفت: تکمیل ساختمان الحاقی 60 تخت خوابی بیمارستان سینا توسط سازمان مجری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد  در حال احداث می باشد، که تکمیل آن نیازمند 450 میلیارد ریال اعتبار است. که بعد از اتمام به تعداد تخت های درمانی شهرستان مراغه افزوده خواهد شد.
 
وی همچین گفت: تکمیل ساختمان آموزشی بیمارستان 30 درصد پیشرفت فیزیکی از اولویت های اساسی دانشکده در بحث آموزش  می باشد چرا که با بهره برداری از این طرح 2400 مترمربع به فضای آموزشی دانشکده اضافه و نیاز دانشجویان به مکان آموزشی مرتفع خواهد شد.
 
وی همچین گفت: تکمیل ساختمان سالن تشریح و مولاژ با زیربنای  ۳۳۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان با مشارکت خیرین در احداث است و امید است که تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲آماده و به بهره‌برداری برسد.
 
مهندس پوررستم، همچنین در این بازدید عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در هر یک از این پروژه ها را در جهت تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر پروژه ها مورد بازبینی قرار داد.
 
وی گفت: انتظار می رود با توجه به فرجه زمانی تا افتتاح پروژه ها، با همت و تلاش مضاعف همه مسئولین و مدیران مجموعه بتوان نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه ها اقدام نمود.