تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1402
کد 2791
 به گزارش روابط عمومی دکتر ارجمند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، روز معلم و استاد را به تمامی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده تبریک گفته و بیان نمود: از تلاش ها و دلسوزی های اساتید که نقش بسزایی در پیشبرد و توسعه اهداف علمی و پژوهشی دانشکده دارند تقدیر و تشکر می نمایم.

 دکتر الهوردی ارجمند با تاکید بر دشواری های شغل معلمی، اظهار داشت: معلمان و استادان نیازمند انرژی و همت بسیاری برای انتقال علم، دانش، پژوهش و فناوری به قشر جوان و آرامانگرای امروز هستند و در واقع یک نوع مجاهده است.

وی با تاکید بر اینکه اساتید برای موفقیت و توفیق در فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود به انگیزه و عشق نیاز دارند، گفت: در کنار انگیزه و عشق، حمایت و همراهی خانواده های استادان عامل مهمی در موفقیت این عزیزان می باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم لطف و فضل خداوند در مسیر تعالی علمی و پرورش نسل آینده ساز کشور شامل حال ما باشد.

دکتر علی احسانی معاون آموزشی پژوهشی دانشکده با بیان اینکه از مصادیق جلوه رحمت و لطف الهی، کسب توفیق خدمت به روشنفکران و اساتید است و خدا را شاکرم که این توفیق نصیب من و همکاران محترم در مجموعه معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی مراغه شده است گفت: ماموریت اصلی دانشکده در حوزه آموزش و پژوهش بوده و مسئولیت و وظیفه آن بر دوش اساتید معزز می باشد تا در راستای پیشبرد اهداف متعالی دانشکده بیش لز پیش موفق باشند.

دکتر احسان مقدس کیا  مدیر آموزشی و تحقیقات  دانشکده نیز در این مراسم نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین روز استاد را به اعضاء هیات علمی دانشگاه تبریک گفت و به ضرورت همدلی و همفکری اعضای هیئت علمی در حل مشکلات دانشکده اشاره کردند.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم از تمامی اعضای هیات علمی دانشکده تقدیر و تشکر به عمل آمده و به مناسب روز استاد از اساتید دارای طرح های منتخب جشنواره آموزشی شهید مطهری، اساتید پیشکسوت و رزمنده و ایثارگر نیز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.