تاریخ : پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402
کد 2790

 ایشان اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز توسعه و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی مراغه را به فال نیک می گیرد چرا که این امر نشان می دهد منطقه گام به گام به سمت استفاده ی عملی از ظرفیت بسیار بالای خود حرکت می کند.

رئیس کلان منطقه دو ادامه داد: ما خود را در کنار تمامی مسئولان شهرستان مراغه می دانیم و تلاش می کنیم با همراهی ایشان با استفاده از ظرفیت خیرین بزرگوار، امام جمعه محبوب، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی و  سایر عزیزان ارتقاء هر چه بیشتر دانشکده را مد نظر قرار دهیم و این امر در موضوع ایجاد رشته ی پزشکی خود را نشان داد.

 در بخش دیگری از این دیدار رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن قدردانی از همراهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اهتمام مسئولان ارشد شهرستان برای توسعه ی دانشکده گفت: دانشکده علوم پزشکی مراغه با داشتن مدیران جوان و انقلابی و همچنین هیات علمی با انگیزه و دارای رتبه های برتر علمی سعی می کند دانشکده را به جایگاه واقعی خود در حوزه ی علوم پزشکی برساند.

 دکتر ارجمند ادامه داد: توجه به ایجاد زیرساخت های بهداشتی درمانی  آموزشی و فرهنگی از جمله اولویت های مهم دانشکده است که با تلاش شبانه روزی همکاران پیش می رود.

 وی ادامه داد: رعایت صرفه و صلاح شهرستان و دانشکده و همچنین تلاش همراه با خلوص نیّت و مواظبت بر اعمال از جمله مسایل اخلاقی است که در تمامی مراحل تلاش برای توسعه ی دانشکده مدنظر قرار داده می شود.

  گفتنی است این دیدار در راستای تبادل نظر در خصوص راهکارهای تعامل بیشتر با دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه دو صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار دکتر ارجمند گزارشی از فعالیت ۱۱ ماهه از همدلی مجموعه علوم‌پزشکی مراغه در کنار مسولین شهری در جهت ارتقا به دانشگاه در کنار افزایش کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان مراغه ارائه داد.