تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1402
کد 2720

 دکتر ارجمند گفت: درمان موفق یک بیمار، نیاز به یک تیم درمانی هماهنگ و دلسوز دارد و نمی‌توان نقش پرستاران را در این تیم نادیده گرفت، آرامش و امنیت بیماران با نام پرستار عجین شده و خوشبختانه بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته خدمات پرستاری ارائه شده در بیمارستان سینا مطلوب ارزیابی شده است.

 وی ادامه داد: حسب برنامه‌ریزی‌های انجام شده بویژه  در بخش احراز مهارت‌های عمومی، تخصصی و ارتباطی و سیاست‌های موثر آموزشی و نظارت بر روند مراقبت و درمان خوشبختانه این بیمارستان از لحاظ خدمات پرستاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رئیس دانشکده تاکید کرد: تمام لحظه های زندگی پرستاران سرشار از غرور و افتخار است و بهترین پاداش برای یک پرستار زمانی است که نگاه پر از احساس بیماران را دریافت می کند و لبخند رضایت را بر لبان آنها می نشاند.

 وی اذعان کرد: تیم مدیریتی دانشکده در تلاش است که در حد امکان بتواند امکانات رفاهی تفریحی و ورزشی را برای تمامی کارکنان بویژه پرستاران فراهم کند. 

  وی در پایان به اهمیت و  دقت، همراهی پرستاران اشاره کرد گفت: همه رشته های پزشکی ارزش و جایگاه خود را دارند ولی  پرستاران نقش ویژه ای را دارا هستند. زحمات شبانه روزی که همکاران پرستار انجام می دهند؛ قطعا شاخص ویژه ایست که کمتر رشته ای این ویژگی را دارد.