Fa
/
En
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی
درباره دانشگاه
دانشکده علوم پزشکی مراغه در یک نگاه
نمودار سازمانی
نقشه دانشکده
برنامه استراتژیک
شهر مراغه
حوزه ریاست
معاونتها و مدیریتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت بهداشتی
معاونت درمان
معاونت آموزشی،تحقیقات،دانشجویی و فرهنگی
مدیریت غذا و دارو
دانشکدهها
دانشکده پرستاری
مراکز آموزشی و درمانی
بیمارستان شهید دکتر بهشتی
بیمارستان امیرالمومنین(ع)
بیمارستان بوعلی سینا
مجلات دانشکده
مجله سیب سلامت
ارتباط با ما
تماس با دانشکده
پرسش و پاسخ
دفترچه تلفن
بیانیه توافق سطح خدمت
نقشه سایت
تاریخ :
جمعه 8 ارديبهشت 1402
کد
2720
دکتر ارجمند گفت: درمان موفق یک بیمار، نیاز به یک تیم درمانی هماهنگ و دلسوز دارد و نمیتوان نقش پرستاران را در این تیم نادیده گرفت، آرامش و امنیت بیماران با نام پرستار عجین شده و خوشبختانه بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته خدمات پرستاری ارائه شده در بیمارستان سینا مطلوب ارزیابی شده است.
وی ادامه داد: حسب برنامهریزیهای انجام شده بویژه در بخش احراز مهارتهای عمومی، تخصصی و ارتباطی و سیاستهای موثر آموزشی و نظارت بر روند مراقبت و درمان خوشبختانه این بیمارستان از لحاظ خدمات پرستاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
رئیس دانشکده تاکید کرد: تمام لحظه های زندگی پرستاران سرشار از غرور و افتخار است و بهترین پاداش برای یک پرستار زمانی است که نگاه پر از احساس بیماران را دریافت می کند و لبخند رضایت را بر لبان آنها می نشاند.
وی اذعان کرد: تیم مدیریتی دانشکده در تلاش است که در حد امکان بتواند امکانات رفاهی تفریحی و ورزشی را برای تمامی کارکنان بویژه پرستاران فراهم کند.
وی در پایان به اهمیت و دقت، همراهی پرستاران اشاره کرد گفت: همه رشته های پزشکی ارزش و جایگاه خود را دارند ولی پرستاران نقش ویژه ای را دارا هستند. زحمات شبانه روزی که همکاران پرستار انجام می دهند؛ قطعا شاخص ویژه ایست که کمتر رشته ای این ویژگی را دارد.
برچسب ها
بیمارستان سینا مراغه
رضایت سنجی
دکتر الهوردی ارجمندی
اداره روابط عمومی
صفحه اصلی اداره روابط عمومی
وظایف اداره روابط عمومی
همکاران اداره روابط عمومی
اخبار معاونتها
معاونت بهداشت
معاونت درمان
معاونت آموزشی
معاونت توسعه مدیریت و منابع
بریده جراید
اخبار حوزه سلامت
دانشکده در آینه مطبوعات
نکات سلامت
نشریه الکترونیکی
گزارش تصویری