تاریخ : پنجشنبه 31 فروردين 1402
کد 2708
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۳۰ فروردین، زاد روز حکیم جرجانی، محقق نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان علوم آزمایشگاهی دانشکده ی علوم پزشکی مراغه تبریک می گویم.
تلاشگران عرصه آزمایشگاه مدافعین سلامتی هستند که در خط اول نبرد با بیماری ها با ایثار و تلاش فراوان خود نقش بسیار اساسی در تشخیص و درمان بیماری ها ایفا می نماینداز این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.
بدون شک روز آزمايشگاه، روز فدردانی از جان‌ها و انديشه‌هاي والایي است كه در پويايي نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، فرشتگانی هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشند به ویژه در ایام سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی دوشادوش کادر  بهداشت و درمان برای پیروزی بر بیماری کرونا تلاش کردند.
بر خود وظیفه می دانم ضمن قدردانی از زحمات و فدارکاری بی بدیل این عزیزان، روز علوم آزمایشگاهی را خدمت تمامی اساتید، کارمندان، دانشجویان و تمامی تلاشگران آزمایشگاه ها به خصوص کادر تلاشگر آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان مراغه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق برایشان سلامتی و شادکامی آرزومندم.
دکتر حق گشایی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه