تاریخ : چهارشنبه 30 فروردين 1402
کد 2705
رئیس دانشکده ادامه داد: همینطور در سال گذشته بیش از ۱۱۶ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که  ۳۵ درصد از این  مراجعین را افراد غیر بومی تشکیل می دهد.

دکتر اللهوردی ارجمند گفت: در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران و تحقق شعار  درمانی جنوب استان این بیمارستان با ۱۴۸ تخت در خدمت مردم عزیز منطقه می باشد و بخاطر اعتماد مردم پزشکان شهرستان های همجوار بستری های خود را به این بیمارستان ارجاع می دهند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم اصلی ترین هدف مجموعه سلامت شهرستان می باشد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اذعان کرد: ارتقا دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه در سایه اعتماد مردم منطقه و شهر های جوار امری لازم و ضروری است و امیدواریم به زودی شاهد ارتقا این مجموعه باشیم.

وی در پایان گفت: وجود سه بیمارستان در شهرستان مراغه نقطه قوت مجموعه سلامت و درمان شهرستان مراغه می باشد که انشالله با احداث بیمارستان جدید الاحداث نیاز های مردم منطقه بیش از پیش مرتفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه بیمارستان سینا مراغه وابسته به دانشکده علوم پزشکی مراغه در زمینی با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در محل قدیمی خود واقع در خیابان دانشسرا ساخته شده‌است. این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، بستری جراحی، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه CCU و ICU، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه و... است.