تاریخ : شنبه 19 فروردين 1402
کد 2680
 به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکی مراغه رئیس دانشکده گفت: تحقق شعار قطب درمانی جنوب استان با اعتماد مردم شهر های جنوب استان و استان های جوار به این دانشکده محقق شده است.

 دکتر اللهوردی ارجمند افزود: خوشبختانه این بیمارستان با کسب مجدد درجه یک رتبه اعتبار بخشی توانسته است با ارائه خدمات درمانی مطلوب در خدمت مردم شریف منطقه باشد.

وی ادامه داد:  تخت های بستری در این بیمارستان با ۷۶ درصد اشتغال تخت  پاسخگوی نیاز های فعلی شهرستان در حوزه بیماری های داخلی و قلب می باشد.

وی اذعان کرد: ارتقا دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه در سایه اعتماد مردم منطقه و شهر های جوار امري لازم و ضروری است و امیدواریم به زودی شاهد ارتقا این مجموعه باشیم.

وی در پایان گفت: وجود سه بیمارستان در شهرستان مراغه نقطه قوت مجموعه سلامت و درمان شهرستان مراغه می باشد که انشالله با احداث بیمارستان جدید الاحداث نیاز های مردم منطقه بیش از پیش مرتفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه درمانگاه تخصصی مرکز آموزش و درمانی امیرالمومنین(ع) مراغه هم در دولت مردمی روند پیشرفت را طی کرده و اکنون با حضور متخصصان قلب و عروق، غدد، داخلی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، نورولوژی (مغزو اعصاب)، طب فیزیک و توانبخشی و روانپزشکی به اهالی منطقه خدمات ارایه می‌کند.