تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
کد 2677
   به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی متن پیام تبریک به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم   
-سلامت یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر در طول حضور انسان در کره‌ی زمین بوده است و به نظر می رسد اهمیت این نیاز حیاتی روز به روز نمود بیشتری، بیش از پیش پیدا کرده است. امروزه سلامت در همه کشورهای جهان به یک نگرانی بین‌المللی مبدل گشته است، چرا که رمز موفقیت و توسعه پایدار هر کشوری، در بدن سالم نهفته است. کنترل و پیشگری از  خطرهای سلامت مثل ایدز، کرونا، آنفولانزا و بیماری های غیر واگیر و همچنین بیماری های مدرن همه و همه؛ ناشی از اهمیت بهداشت عمومی و پیشگری و تقدم آن بر درمان می باشد. در این میان، کارشناسان و متخصصان حوزه بهداشت، نقش چشم گیری در ارتقای شاخص های بهداشتی و پیشگیری از چنین بیماری هایی دارند. سازمان سلامت جهانی، هفتم آوریل را تحت عنوان روز جهانی بهداشت نامگذاری کرده است و چنین روزی فرصت مغتنمی است تا توجه همه مسئولان و متولیان سلامت کشور و دانشگاه های علوم پزشکی، به مقوله بهداشت عمومی معطوف گردد. 
_اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده معاونت بهداشتی دانشکده و مرکز بهداشت شهرستان مراغه، روز جهانی بهداشت را به کادر بهداشت به‌ویژه به ارایه‌دهندگان خدمات بهداشتی در صف مقدم و همه کارکنان حوزه سلامت و همچنین به رابطین و سفیران بهداشتی و شهروندان تبریک عرض می‌کنم و از زحمات تک تک این عزیزان، به ویژه در دوره کرونا تقدیر و تشکر می کنم. قطعاً حمایت و پشتیانی سیاستگذاران حوزه سلامت در ترویج بهداشت عمومی و خدمات پیشگیری، یک سرمایه‌گذاری است و رویکرد پیشگیرانه هزینه اثربخشی و منفعت بالایی برای نظام سلامت خواهد داشت. در سال جاری، با اجرای طرح پزشک خانواده و حمایت از این طرح، گامی موفقیت آمیز برای تحقق شعار «سلامت برای همه» خواهد بود. 
_با آرزوی توفیقات روزافزون برای همه همکاران و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان دکتر حق گشایی معاون بهداشتی دانشکده و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه