تاریخ : جمعه 18 فروردين 1402
کد 2676
 در ابتدای جلسه دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه؛ با اشاره به اینکه اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع بر اساس قوانین جاری و اسناد بالا دستی کشور در اولویت های اساسی دولت مردمی و وزارت بهداشت قرار گرفته است؛ اظهار امیدواری کرد که با تامین پیش نیازهای اجرای برنامه، تامین منابع پایدار و همچنین بسترسازی های لازم شاهد اجرای دقیق و کامل برنامه در سال 1402 در سراسر ایران اسلامی باشیم. همچنین ایشان خاطر نشان کرد که با برگزاری مستمر جلسات ستاد دانشکده و فعال نمودن کمیته های اجرایی؛ با همت مضاعف و تعامل بیشتر یکایک عوامل درگیر و سایر سازمانهای همکار، با بر نامه ریزی های لازم گام های اجرایی پیش بینی شده پیاده سازی شود.

دکتر ارجمند افزودند گزارشات عملکردی کمیته های اجرایی به دبیرخانه برنامه ( معاونت بهداشتی ) بر اساس برنامه عملیاتی تدوین شده ؛ مورد رصد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

درادامه دکتر حق گشایی معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه ضمن تشریح الزامات و اهداف اجرای برنامه پزشکی خانواده شهری و نظام ارجاع الکترونیکی؛ به ضرورت اجرای برنامه همزمان با سراسر کشور اشاره نموده و هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر و بهتر اعضای محترم ستاد اجرایی دانشکده و کمیته های اجرایی را خواستار شد.

درآخر قاسمی مدیر گروه گسترش شبکه های بهداشتی ضمن اشاره به اهداف اختصاصی برنامه پزشکی خانواده؛ الزامات، چالشها و روند اجرایی برنامه را بر اساس دستورالعمل ابلاغی و شیوه نامه اجرایی برنامه را بیان نمود و گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این راستا را ارائه کرد.
 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه