تاریخ : جمعه 5 اسفند 1401
کد 2606
دکتر ارجمند افزود: کار جهادی و خدمت رسانی صحیح باید سرلوحه کار مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه باشد تا رضایت آحاد مردم و خداوند متعال را کسب کنیم.

وی اذعان کرد: کسب رتبه یک توسط بیمارستان های شهید دکتر بهشتی و امیرالمؤمنین(ع) در ارزیابی جامع دور پنجم اعتباربخشی و کاهش 9 درصدی  اعزام بیماران به خارج از شهرستان مراغه در نیمسال اول سال 1401 نسبت به سال 1400 به دلیل تداوم و گسترش  خدمات در رشته های تخصصی و فوق تخصصی  گوشه از اقدامات این دانشکده در حوزه درمان می باشد.

 وی افزود: در بحث قانون جوانی جمعیت نیز این دانشکده با پیگیری و نظارت پروسه راه اندازی اولین مرکز ناباروری سطح 2 دولتی در شهرستان را در اولویت قرار داده و اقدامات فرهنگی مناسبی را برای ترویج زایمان طبیعی صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: دکتر اعتمادی بعنوان عضو هیات علمی این دانشکده که فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری هستند،  ظرفیت بزرگی برای شهرستان مراغه در حوزه نفرولوژی می باشند که از مراجعه بیماران به مراکز استان برای درمان جلوگیری می کنند.

دکتر ارجمند گفت: امید است دکتر اعتمادی با  نظارت و برنامه ریزی جهت ارتقاء کیفی و کمی و استانداردسازی مستمر شاخص های ساختاری، فرآیندی و برآیندی خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی و  رضایتمندی بیماران این دانشکده موفق عمل نمایند.

معاون جدید درمان نیز در این آئین گفت: باید تلاش کنیم تا مراغه را بعنوان قطب درمان جنوب استان بیش از پیش تقویت نمائيم و این امر  با برنامه محوری در حوزه معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی میسر می شود.

به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکی مراغه در این آئین دکتر ارجمند با تقدیر از تلاش های دکتر شتائی در تعالي هر چه بیشتر این معاونت دکتر جلیل اعتمادی را به عنوان معاون درمان جدید معرفی نمودند.

شایان ذکر است دکتر اعتمادی با مرتبه  استادیاری در  دانشکده علوم پزشکی فعالیت می کنند.