تاریخ : شنبه 15 بهمن 1401
کد 2586
 به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر ارجمند در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: موافقت تأسیس این بیمارستان در مراغه از سال‌ها پیش اخذ شده بود ولی متأسفانه بدلیل عدم تأمین زمین مناسب تاکنون بلااثر مانده بود که با اهتمام مسئولین رده بالای شهرستان و نظر مساعد مدیران وزارت‌خانه، امکان اجرای این پروژه در مراغه فراهم شد.

 وی اضافه کرد: زمینی به مساحت 15هکتار به این منظور خریداری و آماده تحویل به مجری طرح می‌باشد که امیدواریم بعد از تحویل، ردیف اعتباری مجزایی در بودجه سال آتی برای اجرای آن در نظر گرفته شود که تلاش نماینده محترم مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی دراین‌راستا است.

 وی ادامه داد: برای مطالعات و اقدامات اولیه بیمارستان تاکنون 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با در نظر گرفتن بودجه برای اجرای عملیات عمرانی ، سال آتی شاهد شروع این پروژه خواهیم بود .

دکتر ارجمند از تمهیدات درنظرگرفته‌شده برای افزایش مساحت این بیمارستان خبر داد و گفت: احداث و بهره‌برداری از بیمارستان 350 تختخوابی در مراغه شرایط رسیدن به استانداردهای لازم برای تخت های بیمارستانی را در منطقه فراهم می‌آورد.