تاریخ : سه شنبه 11 بهمن 1401
کد 2575

 به گزارش مفدا مراغه ، نشست صمیمی رئیس دانشکده و معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با کارکنان معاونت آموزشی برگزار شد.

در این نشست، کارکنان بخش های مختلف اداری، آموزشی، فرهنگی و... ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، به بیان دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف کاری و رفاهی پرداختند.



دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن خیر مقدم و استماع نظرات و مشکلات همکاران هدف از برگزاری این نشست ها را شنیدن حرف دلها و دغدغه های کارکنان و تلاش جهت رفع مشکلات همکاران دانست و از زحمات، خدمات، تلاش ها و همکاری های صمیمانه کارکنان در تمامی واحدها تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه دکتر احسانی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه در این نشست گفت: یکی از دلایل موفقیت دانشکده علوم پزشکی مراغه در حوزه آموزشی را صمیمیت خوب بین همکاران و کارکنان معاونت آموزشی دانست.
وی خاطر نشان کرد: اولین اصلی که باید در حوزه مدیریتی رعایت کنیم اصل کرامت انسانی است یعنی اگر همکاری نظر و پیشنهادی یا انتقادی دارد ما گوش شنوا داریم نقطه نظرات همکاران را می‌شنویم ، مورد ارزیابی قرار می دهیم و در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم و من معتقدم که این یک تکلیف شرعی است و در حد امکان باید در این مورد تمام تلاش خود را انجام دهیم تا خدای نکرده حقی از همکاری ضایع نشود.


در پایان حجت الاسلام حاج آقا رجب زاده مسئول ترویج فرهنگ اسلامی گفت: کارکنان در حوزه اداره بعنوان یک اجتماع و خانواده بزرگ هستند که در کنار هم مشغول به فعالیت و خدمت رسانی هستند بنابراین کارکنان شاغل در این خانواده یک تکلیف بزرگ بر عهده دارند که این تکلیف هم خیر خواه بودن کارکنان به همدیگر است .
ایشان به آیه مبارکه عصر " إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ " اشاره کرد و گفت: «توصیه به حق» و «توصیه به صبر» در این آیه اشاره شده است بنابراین تکلیف اصلی همه ما انسان ها این است که همنوعان خود را به خیر و نیکی دعوت کنیم .

 
  • واحد ارجاع دهنده معاونت آموزشی ، تحقیقات و دانشجویی و فرهنگی